BLOG DA PROFESORA E ARTISTA PLÁSTICA PAULA MARIÑO


lunes, 8 de septiembre de 2014

ROMANTICISMO: EUGÈNE DELACROIX (Parte III)


 No ano 1832, viaxa a Marrocos en misión diplomática e durante catro meses visita tanto este país como a vecina Arxelia, para logor pasar a España onde recala principalmente en Sevilla e Cádiz. Este viaxe exótico permitiulle renovar a súa inspiración e afastarse (xa con experiencia e fama) das súas inquedanzas de notoriedade para centrarse máis na práxis pictórica, acompañado sempre por un caderno de debuxos onde captaba todo o tiña ao redor, tanto en bocetos rápidos como en debuxos detallados. Delacroix, cercano ao tema do exotismo a outros pintores románticos, afástase destes por fuxir do pintoresto e o superficial, pois realizaba nos seus cadros e bocetos nunha sorte de «recomposición poética» nos que idealizaba os seus recordos, e que foron unha fonte importante de ideas e proxectos. Desta época son tamén as súas mellores obras en acuarela, que aprendera dos paisaxistas ingleses, pero as que levou a un grande nivel de perfección.

 
Bahía de Tánxer
                                
 
Paixase de Tánxer
 
 
Costa africana

 
Costa española
 
 
Mulleres de Marrocos, bocetos

 
Tigre novo xoga coa súa nai.1830.

 Tras o seu regreso a Francia participa entre os anos 1834 e 1841 en diversos salóns e realiza catro importantes pezas, nas que a cor convértese na principal protagonista:
 
Mulleres de Arxel na súa habitación. 1834
 
BOCETOS


 
 
O Caid, xefe marroquí.1838

 
Os convulsionados de Arxel.1838

 
Boda xudea en Marrocos. 1841
 
 


 

                                          

 

                                            

 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario