BLOG DA PROFESORA E ARTISTA PLÁSTICA PAULA MARIÑO


sábado, 13 de julio de 2013

BRANCO E NEGRO, proceso creativo dunha exposición. (Parte II)


 O BRANCO E NEGRO, compleméntanse e anúlanse. Un é a ausencia e outro a suma das cores, polo que debido a este dualismo, poden tamén ser representacos xuntos creando un contraste, onde ratifícase a importancia do concepto maís aló do obxecto, ou do proceso artístico máis aló do resultado final.
 As veces a única luz que vemos nun cuarto escuro pode ser a que sae do fume dos cigarros acendidos no cuarto, porque entre o branco e o negro, existen toda unha gama de grises que aportan sutís diferencias, o que confírelle tamén ao seu emprego o matiz de liberdade importante.

 
   O debuxo feito a lápiz da Última cena de Leonardo, realizado polo alumnado de Pintura

  O branco e o negro serven para representar nun debuxo, o valeiro e o cheo, marcando as liñas que redefinen unha contorna (o negro) ou para acadar luminosidade (o branco) no medio da ESCURIDADE. O seu emprego axuda a revelar o oculto e a ocultar o que se desvela.
 A nivel connotativo, o branco e negro, posúen factores psicolóxicos, simbólicos e estéticos, e ao mesmo tempo provocan unha forte subxectividade.
 
 
Dúas alumnas refacendo parte do debuxo  orixinal
 
                             

No hay comentarios:

Publicar un comentario