Cabazas
Noutras obras da artista, os bodegóns parecen
ser unha mixtura de flores, pequenos animais, insectos e froitas, nos que
o detalle parte dun naturalismo cercano
á visión dun científico, coma se se tratara dun estudio que recopilara imaxes
para un inventario, para unha clasificación científica dos seres vivos. Nestes
bodegóns renuncia a diseminar a súas variadas froitas e insectos dun modo
casual no plano, pois os coloca case no centro da composición, dun xeito xemellante a Fede Galizia, onde pódese
comprobar o influxo que a pintura lombarda tivo en Giovanna.
Caraveis
Parecer
ser que tivo varias estancias na cidade do Arno, pois moitas das obras de
Giovanna, teñen o seu orixe na colección conservada polo duque e a súa esposa,
Vittoria della Rovere, xa que casi 40 das súas obras están en coleccións
florentianas e aparecen nos inventarios dos Medici durante os séculos XVII e
XVIII. Según a crítica de arte, os mellores retratos da artistas pertencen a esta
época florentina os retratos de:Vittorio Amedeo, duque de Savoia e del Caterina
de Austria, Leopoldo de Medici e do Cardinal Richelieu (Firenze, Galleria degli
Uffizi) e un gran numero de vasos con flores e de platos con froitas .
Cereixas e caraveis
As
miniaturas desta artista, feitas sobre pergamino moi fino de coiro con acuarela
e gouache, o que lle confire unha enorme frescura e dun detallismo soprendente,
amosan unha sorte de mixtura entre a natureza morta tan de moda naqueles anos
nos Paises Baixos e o estudio científico botánico e parece ser que tivo
influencia nela Jacopo Ligozzi, pintor, miniaturista e ilustrador que desenvolveu
unha obra que describen a flora e a fauna dun xeito case científico.
Froiteiro con ameixas e noces
No hay comentarios:
Publicar un comentario