BLOG DA PROFESORA E ARTISTA PLÁSTICA PAULA MARIÑO


lunes, 24 de junio de 2013

GIOVANNA GARZONI (parte III)

 
Cabazas
 
    Noutras obras da artista, os bodegóns parecen ser unha mixtura de flores, pequenos animais, insectos e froitas, nos que o  detalle parte dun naturalismo cercano á visión dun científico, coma se se tratara dun estudio que recopilara imaxes para un inventario, para unha clasificación científica dos seres vivos. Nestes bodegóns renuncia a diseminar a súas variadas froitas e insectos dun modo casual no plano, pois os coloca case no centro da composición, dun xeito  xemellante a Fede Galizia, onde pódese comprobar o influxo que a pintura lombarda tivo en Giovanna.
 
 
Caraveis
 
Parecer ser que tivo varias estancias na cidade do Arno, pois moitas das obras de Giovanna, teñen o seu orixe na colección conservada polo duque e a súa esposa, Vittoria della Rovere, xa que casi 40 das súas obras están en coleccións florentianas e aparecen nos inventarios dos Medici durante os séculos XVII e XVIII. Según a crítica de arte, os mellores retratos da artistas pertencen a esta época florentina os retratos de:Vittorio Amedeo, duque de Savoia e del Caterina de Austria, Leopoldo de Medici e do Cardinal Richelieu (Firenze, Galleria degli Uffizi) e un gran numero de vasos con flores e de platos con froitas .
 
 
Cereixas e caraveis
 
As miniaturas desta artista, feitas sobre pergamino moi fino de coiro con acuarela e gouache, o que lle confire unha enorme frescura e dun detallismo soprendente, amosan unha sorte de mixtura entre a natureza morta tan de moda naqueles anos nos Paises Baixos e o estudio científico botánico e parece ser que tivo influencia nela Jacopo Ligozzi, pintor, miniaturista e ilustrador que desenvolveu unha obra que describen a flora e a fauna dun xeito case científico.
 
 
Froiteiro con ameixas e noces
 


 
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario