A rapaza fermosa.1920
Fascinada polos avances que experimentaron as mulleres da súa época, Hannah desenvolve a técnica do fotomontaje ao servizo dunha nova concepción do corpo feminino e dos valores de xénero cambiantes no seu país, sempre cun toque de humor e ironía, con figuras humanas nas que os trazos europeos mestúranse cos de culturas exóticas, como a africana ou a xaponesa, aínda que o seu significado difiera outros artistas porque é menos propagandístico. A súa proposta revela a súa radicalidade no emprego das tixeiras e os xogos cos cambios de escala, pois nos seus collages aparecen acumulacións de imaxes inconexas, así como collages realizados con puntillas e patróns de costura, que reciclaba do seu traballo na editorial Ullstein, na que deseñaba tecidos e bordados. Todo iso, sen renunciar á pintura de carácter xeométrico e constructivista.
Muller india bailando. 1930
En 1920, mentres a súa relación con Hausmann íase deteriorando, fuxiu a Italia, onde coñeceu ao círculo de Prampolini, que tamén realizara incursións no Dadaísmo. En 1922 sepárase definitivamente de Hausmann e comeza a expor de forma regular no Novembergruppe, asociación de artistas ligada ao expresionismo, máis que un grupo con selo estilístico común, participando en todas as exposicións que fixeron ata o ano 1931, en que o grupo disólvese trala chegada do nazismo.
Die starken Männer.1931
No hay comentarios:
Publicar un comentario