A súa traxectoria vital verase ateigada de
acontecementos negativos, a partir sobre todo do seu afastamento de Rodín, de
quen pasa a ser nun primeiro momento
alumna aventaxada, a unha a perigosa competidora, cunha intensidade nos temas
que empequeñecen a figura do mestre, de quen foi tamén amante durante algún
tempo. Diversos estudos fan comparanza entre a obra dos dous creadores, que están tan
preto que non se sabe ben cal é a obra do mestre Rodín e cal a da alumna, ou
ben se se copiaron entre eles. O que si
é certo e que tras a súa ruptura,
Camille traballa nunha serie de obras, como A
idade madura, que exponen a súavida privada e que Rodin teme que o público a compare coa súa relación. Armand
Silvestre, afirma nun informe a propósito desta obra: “O home ao fin da súa madurez, vertixinosamente arrastrado pola idade
mentres tende inútilmente unha man á xuventude que quere seguilo en van”.
A idade madura. 1894
Como retratista Camille, manexa a materia con
enerxía, facendo mostrar os músculos eo relevo dos rostros, cun realismo
patente,buscando a personalidade e o carácter dos retratados. Esixente e
magnífica debuxante, ten unha forza e imaxinación e máis unha vontade fóra de
toda norma social. Cando no obradoiro, os modelos se rebelan, ela, é quen de
comezar de novo unha obra, co obxecto de non unir un brazo dun modelo ao lombo
doutro, demostrando así que posúe unha
forte conciencia dos seus dereitos e dos seus deberes como artista.
Florence Jeans. 1886
No hay comentarios:
Publicar un comentario